funziona sui privati italiani?Scusate, non ho inserito l'injector nell'archivio precedente.
Ho aggiornato il link.
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***
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funziona sui privati italiani?Scusate, non ho inserito l'injector nell'archivio precedente.
Ho aggiornato il link.
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***
No. È ripetuto più volte in tutto il thread.funziona sui privati italiani?
Non è il metodo di come injecti la dll che è detected, perlomeno non in questo caso.detected, e vi spiego meglio perché
Ho fatto 3 test, tutti con ip diverso e su 3 dispositivi puliti (ho fin troppi pc disponibili), tutto eliminato fino all'ultima traccia, ip nuovi (non proxy o isp ma ip miei da 3 diversi connessioni fibra dalle mie locazioni) e quindi nuovi dispositivi. Usato solo pickup a 1.8sec e solo per un singolo item. Niente altro. Usato solo un account con un solo email. Uno è durato 4 giorni prima del redban. Gli altri circa 1-2 giorni.
Non è proprio openbot che è detected ma sono tutti i cheat in generale, ora. Sicuramente hanno aumentato l'aggressività del redban, quindi in poche parole, tutto quello che injecta= ban, assolutamente tutto. Da quello che ho visto dai miei test e quelli degli altri, GF ha vinto, usa sicuramente un sistema abbastanza interessante per trovare tutto quello che non è normale nel gioco e lo flagga.
Questo è per ora, da quello che ho capito tutti i cheat usano metodi arcaici di inject e quindi facili da detectare, e non solo, se loro hanno nel game un sistema di trovare quei parametri che non sono normali (pescare più di quello che si può, o usare le skill o la velocità) allora tutti i cheat sono detected. Provate e lo vedrete da soli.
Ora provo a fare altri test giusto per il piacere di testare però l'era dei cheat è finità.
capito, infatti questo volevo dire, non è tanto il cheat oppure il injector il problema ma il server che detecta in automatico alcune cose (infatti ora secondo me non ha molto senso di indentificare un cheat come detected o non, ormai questo non si applica piu) , almeno così capisco io dalla mia esperienza fino ad ora e da quello che gli altri dicono. Poi sono sicuro che tu hai informazioni migliori e capisci meglioNon è il metodo di come injecti la dll che è detected, perlomeno non in questo caso.
Comunque è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.
ATTENZIONE, LEGGERE!
è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.
Al momento lascio l'etichetta della discussione come "semi-detected", essendo che il programma funziona perfettamente, il problema è vedere come viene rilevato dal server.
---------------------------------------------------------------------------------
Aggiornato, hack nuovamente funzionante. Dovete effettuare nuovamente il download.
Per chi ha problemi con l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile" clicchi qui ---> https://www.inforge.net/forum/threa...searchbot-spambot-farmbot.604428/post-5190653
eXLib
Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.
Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:
Codice:Inject python scripts WaitHack Access the entity list - Create a route using path-finding - Create fast fishing-bot Wallhack Pickup range filter Use older functions like GetPixelPosition And much more!
Come utilizzarlo:
API
- Modificare il file script.py
- Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
- Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
- Injectare eXLib.dll
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.
- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.
- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.
- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.
- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.
- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.
- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values
- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise
- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).
- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.
- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.
- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.
- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)
- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.
- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).
- EnableCollisions()
Enable client colisions.
- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.
- <string>PATH
Path of the location where the library was injected
- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.
- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground
### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.
- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.
- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.
- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.
- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.
- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.
### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.
- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid
- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]
Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.
Download:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***
Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection
OpenBot - LevelBot OPEN SOURCEFunzioni:
Codice:PathFinding (Even across maps) WaitDmg (Including bow) Fishbot SearchBot Farmbot Radar Skillbot Spambot Wallhack Speedbost LevelBot (with change location) FishBot Auto-pot and auto-restart Shop-creator Inventory Manager Teleport Auto buy/sell
TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)
Fishbot
WaitDmg Range
Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot
Come utilizzarlo:
- Avvia il client ma non loggare.
- Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
- Loggare
Video tutorial:
Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.
Download ultima versione 2.1:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***
Changelog:
Codice:Update v1.0 - Release Update v1.1: [*]Updated to use the latest version of eXLib. [*]New functions added [*]Added SpeedBoost (can be found under settings, general tab). [*]Changed installation method (now you are not required to add files to the game folder). [*]Now teleports reloads the environment after each teleport. [*]Minor bug fixes. v2.0: [LIST] [*]Add farmbot (Use this to farm metins or to mine ore) [*]Add Skillbot (Using active skills like aura or enchanted blade, is mounting and dismounting horse if needed) [*]Add Radar (List of interesting instances around with posibility to warp to them) [*]Add AntiExp (Automaticly donate exp do guild) [*]Add ChannelSwitcher (Instantly connecting to chosen channel) [*]Fix a lot of bugs, crashes are very rare now v2.1: - small Waithack improvements for Cloud Exploit - Added more damage - Le bot essaiera désormais de boire une potion bleue si vous avez moins de PM que nécessaire pour lancer Poison Cloud. Cela aidera sur les monstres "MP-Draining". Comme Red Forest, si vous ne voulez pas utiliser Auto Potion Bot. Cela utilisera beaucoup moins de bleu potions par rapport à "Auto Potion Bot" -Fishbot Bugfix NOUVELLE FONCTIONNALITÉ : vous pouvez désormais utiliser gratuitement les fonctionnalités premium de la chasse automatique en jeu ! (Fonctionnalité de la boutique d'articles pendant 7 ou 30 jours) - y compris Spell Casting automatisé (vous pouvez l'utiliser pour obtenir la fonctionnalité "Buff Bot") - y compris les potions automatisées (vous pouvez l'utiliser pour d'autres potions, comme les potions vertes ou violettes éventuellement) - Problème connu : Revive ne semble pas fonctionner. Soit je ne sais pas comment fonctionne "Auto Revive", mais je n'ai pas pu relancer automatiquement. - correction d'autres petits bugs - reconstruire du code (pas de changements visuels) FarmBot, KeyBot, ActionBot et d'autres modules sont désormais corrigés.
ATTENZIONE, LEGGERE!
è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.
Al momento lascio l'etichetta della discussione come "semi-detected", essendo che il programma funziona perfettamente, il problema è vedere come viene rilevato dal server.
---------------------------------------------------------------------------------
Aggiornato, hack nuovamente funzionante. Dovete effettuare nuovamente il download.
Per chi ha problemi con l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile" clicchi qui ---> https://www.inforge.net/forum/threa...searchbot-spambot-farmbot.604428/post-5190653
eXLib
Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.
Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:
Codice:Inject python scripts WaitHack Access the entity list - Create a route using path-finding - Create fast fishing-bot Wallhack Pickup range filter Use older functions like GetPixelPosition And much more!
Come utilizzarlo:
API
- Modificare il file script.py
- Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
- Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
- Injectare eXLib.dll
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.
- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.
- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.
- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.
- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.
- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.
- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values
- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise
- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).
- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.
- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.
- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.
- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)
- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.
- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).
- EnableCollisions()
Enable client colisions.
- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.
- <string>PATH
Path of the location where the library was injected
- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.
- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground
### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.
- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.
- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.
- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.
- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.
- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.
### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.
- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid
- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]
Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.
Download:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***
Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection
OpenBot - LevelBot OPEN SOURCEFunzioni:
Codice:PathFinding (Even across maps) WaitDmg (Including bow) Fishbot SearchBot Farmbot Radar Skillbot Spambot Wallhack Speedbost LevelBot (with change location) FishBot Auto-pot and auto-restart Shop-creator Inventory Manager Teleport Auto buy/sell
TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)
Fishbot
WaitDmg Range
Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot
Come utilizzarlo:
- Avvia il client ma non loggare.
- Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
- Loggare
Video tutorial:
Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.
Download ultima versione 2.1:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***
Changelog:
Codice:Update v1.0 - Release Mise à jour v1.1 : [*] Mise à jour pour utiliser la dernière version d'eXLib. [*] Nouvelles fonctions ajoutées [*] Ajout de SpeedBoost (se trouve dans les paramètres, onglet général). [*] Modification de la méthode d'installation (vous n'êtes désormais plus obligé d'ajouter des fichiers au dossier du jeu). [*] Désormais, les téléportations rechargent l'environnement après chaque téléportation. [*] Corrections de bugs mineurs. v2.0 : [LISTE] [*] Ajouter farmbot (Utilisez ceci pour cultiver des metins ou pour extraire du minerai) [*] Ajouter Skillbot (En utilisant des compétences actives comme l'aura ou la lame enchantée, monte et descend du cheval si nécessaire) [*] Ajouter un radar (Liste des instances intéressantes avec possibilité de se déformer vers elles) [*] Ajouter AntiExp (Donner automatiquement exp do guild) [*] Ajouter ChannelSwitcher (connexion instantanée au canal choisi) [*] Corrige beaucoup de bugs, les plantages sont très rares maintenant v2.1 : - petites améliorations Waithack pour Cloud Exploit - Ajout de plus de dégâts - Le bot essaiera désormais de boire une potion bleue si vous avez moins de PM que nécessaire pour lancer Poison Cloud. Cela aidera sur les monstres "MP-Draining". Comme Red Forest, si vous ne voulez pas utiliser Auto Potion Bot. Cela utilisera beaucoup moins de bleu potions par rapport à "Auto Potion Bot" -Fishbot Bugfix NOUVELLE FONCTIONNALITÉ : vous pouvez désormais utiliser gratuitement les fonctionnalités premium de la chasse automatique en jeu ! (Fonctionnalité de la boutique d'articles pendant 7 ou 30 jours) - y compris Spell Casting automatisé (vous pouvez l'utiliser pour obtenir la fonctionnalité "Buff Bot") - y compris les potions automatisées (vous pouvez l'utiliser pour d'autres potions, comme les potions vertes ou violettes éventuellement) - Problème connu : Revive ne semble pas fonctionner. Soit je ne sais pas comment fonctionne "Auto Revive", mais je n'ai pas pu relancer automatiquement. - correction d'autres petits bugs - reconstruire du code (pas de changements visuels) FarmBot, KeyBot, ActionBot et d'autres modules sont désormais corrigés.
spambot fixed
mostly bug fixes
Code changed
eventually less red bans
No New Features or improved Features
si ma dove si scarica
Messaggio unito automaticamente:
qualcuno che mi aiuta nel settaggio per raccogliere oggetti?
Messaggio unito automaticamente:
perche dopo l aggiornamento di metin si chiude quando inserisco il file?