Unmantained [RELEASE][GF] eXLiB - The Python Advanced Module + OpenBot (LevelBot, Teleport , WaitDmg, AutoPickup, FishBot, Wallhack, SearchBot, Spambot, Farmbot.)

Una guida contrassegnata come Unmantained contiene informazioni su un argomento obsoleto, non più utile o files non aggiornati da parte del creatore.
Stato
Discussione chiusa ad ulteriori risposte.
Il gioco crasha in base alle impostazioni che utilizzate. Ovvio che con un range alto, idem per la velocità e quant’altro, ci sono parecchi crash. Utilizzate impostazioni normali e non esagerate.
 
Quando vado a scaricare il bot non mi ritrovo extreme injector v3.exe, l'ho provato a scaricare singolarmente ma niente, mi scrive sempre "Non è stato possibile scaricare - Virus Rilevato", anche disattivando le protezioni del browser/defender ed aggiungendo esclusioni di ricerca virus per il download.
Non so come procedere, qualcuno sa aiutarmi?
Hai verificato di non avere un ulteriore antivirus assieme a defender? Inoltre ti dico che il browser solitamente elimina il file più volte anche dopo aver accettato il messaggio (questo file può contenere un virus), quindi sei costretto a riscaricarlo. Riprova e facci sapere. Ti invito una volta riuscito a scaricare ad avviarlo come amministratore per usarlo correttamente.
 
detected, e vi spiego meglio perché

Ho fatto 3 test, tutti con ip diverso e su 3 dispositivi puliti (ho fin troppi pc disponibili), tutto eliminato fino all'ultima traccia, ip nuovi (non proxy o isp ma ip miei da 3 diversi connessioni fibra dalle mie locazioni) e quindi nuovi dispositivi. Usato solo pickup a 1.8sec e solo per un singolo item. Niente altro. Usato solo un account con un solo email. Uno è durato 4 giorni prima del redban. Gli altri circa 1-2 giorni.

Non è proprio openbot che è detected ma sono tutti i cheat in generale, ora. Sicuramente hanno aumentato l'aggressività del redban, quindi in poche parole, tutto quello che injecta= ban, assolutamente tutto. Da quello che ho visto dai miei test e quelli degli altri, GF ha vinto, usa sicuramente un sistema abbastanza interessante per trovare tutto quello che non è normale nel gioco e lo flagga.

Questo è per ora, da quello che ho capito tutti i cheat usano metodi arcaici di inject e quindi facili da detectare, e non solo, se loro hanno nel game un sistema di trovare quei parametri che non sono normali (pescare più di quello che si può, o usare le skill o la velocità) allora tutti i cheat sono detected. Provate e lo vedrete da soli.

Ora provo a fare altri test giusto per il piacere di testare però l'era dei cheat è finità.
 
ATTENZIONE, LEGGERE!

è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.


Il programma è comunque funzionante.


---------------------------------------------------------------------------------


Per chi ha problemi con l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile" clicchi qui ---> https://www.inforge.net/forum/threa...searchbot-spambot-farmbot.604428/post-5190653


eXLib



Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection



OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
Fishbot
SearchBot
Farmbot
Radar
Skillbot
Spambot
Wallhack
Speedbost
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell


b1fa500eeaadabc1be91cc7b89782647.jpg


3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png


1.png


2.png


Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download ultima versione 2.1.5:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***





Changelog:
Codice:
Update v1.0 - Release


Update v1.1:

[*]Updated to use the latest version of eXLib.
[*]New functions added
[*]Added SpeedBoost (can be found under settings, general tab).
[*]Changed installation method (now you are not required to add files to the game folder).
[*]Now teleports reloads the environment after each teleport.
[*]Minor bug fixes.

v2.0:

[LIST]
[*]Add farmbot (Use this to farm metins or to mine ore)
[*]Add Skillbot (Using active skills like aura or enchanted blade, is mounting and dismounting horse if needed)
[*]Add Radar (List of interesting instances around with posibility to warp to them)
[*]Add AntiExp (Automaticly donate exp do guild)
[*]Add ChannelSwitcher (Instantly connecting to chosen channel)
[*]Fix a lot of bugs, crashes are very rare now

v2.1:

- small Waithack improvements for Cloud Exploit    -
 Added more damage
 - The bot will now try to drink a blue Potion if you have less MP than necessary to cast Poison Cloud.       This will help on "MP-Draining" Monsters. Like Red Forest, if you dont want to use Auto Potion Bot. This will use significantly less blue
potions compared to "Auto Potion Bot"

-Fishbot Bugfix

NUOVA FUNZIONE: you can now use the premium features of the In-Game Autohunt for free! (Item Shop feature for 7 or 30 days)
- including automated Spell Casting (you can use this to get "Buff Bot" functionality)
- including automated Potions (you can use this for Other Potions, like Green or violet potions eventually)
 - Known Issue:  Revive does not seem to work. Either I dont know how "Auto Revive" works, but i were not able to revive automatically.

- fixed some other smaller bugs
 - rebuilt some code (No visual Changes)

FarmBot, KeyBot, ActionBot, and other Modules are now Fixed.

v2.1.5:
spambot fixed
mostly bug fixes
Code changed
eventually less red bans
No New Features or improved Features

New update:
- Support for latest metin2 version
- Readded 3 new functions: (SetRecvAddGrndItemCallback, SetRecvChangeOwnershipGrndItemCallback and SetRecvDelGrndItemCallback) for more control over items in the ground.

Per chi si lamenta di essere stato bannato: Di per se non esiste un ANTI-BAN al 100% (Così come quando si utilizzava M2Bob, la quale diceva esattamente la stessa cosa, ma era ugualmente undetected). Ci sono solo dei consigli che possono tornare utili (Debbo scrivere io di non utilizzare x hack, davanti agli altri player perchè si può essere segnalati? Non ci penso nemmeno), nulla di nuovo. Chi utilizza hacks/cheats/bots, è consapevole del fatto che può essere escluso dal gioco, ricevere un ban in poche parole.
لم يتم اكتشاف البرنامج بواسطة CheatBlocker ، ولهذا السبب لم يتم اكتشافه. إذا تم اكتشافه بطريقة ما بواسطة الخادم ، لكنت لاحظت ذلك لفترة من الوقت منذ أن كنت أستخدم الروبوت شخصيًا لعدة أشهر في الحساب الرئيسي وما بعده ، ولم أتلق أي حظر مطلقًا (صدق أو لا تصدق ، لا يهمني ). أعتقد أنه من المنطقي عدم استخدام Damhack حيث يوجد لاعبون آخرون ، واستخدام خيارات منع الحظر ، واستخدام Farmbot بحذر (أنا شخصياً لا أستخدمه) ، مع العلم أنه لا يزال بإمكان اللاعبين الآخرين رؤيته الشخصية. لذا ، هل ترغب في مشاهدة مقطع فيديو يوضح كيف يبدأ كل شيء؟ إذا قمت بالتدقيق ، فهو بالفعل في المناقشة الرسمية.لقد كتبت بالفعل أيضًا كيفية المحاولة لتجنب الخطأ "اللعبة غير متاحة مؤقتًا" ، على الرغم من أن فريق M2Bob واجه أيضًا مشاكل مع هذا الخطأ. كل ما تحتاجه مكتوب بالفعل في المناقشة ، لذلك أكرر ، إذا كنت لا تعرف كيفية استخدام برنامج باستخدام رأسك ، فمن الأفضل تجنب المسبق. الشكوى من تلقي الحظر لا تؤدي إلى أي شيء ، باستثناء معرفة أنك تستخدم روبوتًا.
لن أجيب بعد الآن على أولئك الذين يقولون إنهم ممنوعون ، أو أسئلة غبية مثل "هل يعمل على خادم x" ، مع العلم أنه لا يعمل على الخوادم الخاصة ومكتوب بالفعل ، حتى في العنوان ، ولكن للأسف لا يفعل ذلك الناس يقرأ أو لا يستطيع القراءة ، لذلك نرحب بمن يريد استخدام البرنامج ، وإلا يمكنك أيضًا الخروج من المناقشة والبحث عن برنامج آخر. شكرا للقراءة.

ز
 


OpenBot è funzionante, il programma è stato aggiornato dopo l'aggiornamento del 31/03/2022.

Gli offset di WebOpenBot sono aggiornati, il programma dovrebbe funzionare.



ATTENZIONE, LEGGERE!

è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.


Il programma è comunque funzionante.


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Per chi ha problemi con l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile" clicchi qui ---> https://www.inforge.net/forum/threa...searchbot-spambot-farmbot.604428/post-5190653


eXLib



Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection



OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
Fishbot
SearchBot
Farmbot
Radar
Skillbot
Spambot
Wallhack
Speedbost
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell


b1fa500eeaadabc1be91cc7b89782647.jpg


3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png


1.png


2.png


Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download ultima versione 2.1.5:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***





Changelog:
Codice:
Update v1.0 - Release


Update v1.1:

[*]Updated to use the latest version of eXLib.
[*]New functions added
[*]Added SpeedBoost (can be found under settings, general tab).
[*]Changed installation method (now you are not required to add files to the game folder).
[*]Now teleports reloads the environment after each teleport.
[*]Minor bug fixes.

v2.0:

[LIST]
[*]Add farmbot (Use this to farm metins or to mine ore)
[*]Add Skillbot (Using active skills like aura or enchanted blade, is mounting and dismounting horse if needed)
[*]Add Radar (List of interesting instances around with posibility to warp to them)
[*]Add AntiExp (Automaticly donate exp do guild)
[*]Add ChannelSwitcher (Instantly connecting to chosen channel)
[*]Fix a lot of bugs, crashes are very rare now

v2.1:

- small Waithack improvements for Cloud Exploit    -
 Added more damage
 - The bot will now try to drink a blue Potion if you have less MP than necessary to cast Poison Cloud.       This will help on "MP-Draining" Monsters. Like Red Forest, if you dont want to use Auto Potion Bot. This will use significantly less blue
potions compared to "Auto Potion Bot"

-Fishbot Bugfix

NUOVA FUNZIONE: you can now use the premium features of the In-Game Autohunt for free! (Item Shop feature for 7 or 30 days)
- including automated Spell Casting (you can use this to get "Buff Bot" functionality)
- including automated Potions (you can use this for Other Potions, like Green or violet potions eventually)
 - Known Issue:  Revive does not seem to work. Either I dont know how "Auto Revive" works, but i were not able to revive automatically.

- fixed some other smaller bugs
 - rebuilt some code (No visual Changes)

FarmBot, KeyBot, ActionBot, and other Modules are now Fixed.

v2.1.5:
spambot fixed
mostly bug fixes
Code changed
eventually less red bans
No New Features or improved Features

New update:
- Support for latest metin2 version
- Readded 3 new functions: (SetRecvAddGrndItemCallback, SetRecvChangeOwnershipGrndItemCallback and SetRecvDelGrndItemCallback) for more control over items in the ground.

Per chi si lamenta di essere stato bannato: Di per se non esiste un ANTI-BAN al 100% (Così come quando si utilizzava M2Bob, la quale diceva esattamente la stessa cosa, ma era ugualmente undetected). Ci sono solo dei consigli che possono tornare utili (Debbo scrivere io di non utilizzare x hack, davanti agli altri player perchè si può essere segnalati? Non ci penso nemmeno), nulla di nuovo. Chi utilizza hacks/cheats/bots, è consapevole del fatto che può essere escluso dal gioco, ricevere un ban in poche parole.
Il programma non è rilevato da CheatBlocker, ecco perchè è undetected. Se fosse in un qualche modo rilevato dal server, me ne sarei già accorto da un pezzo essendo che utilizzo personalmente il bot da mesi nell'account principale e non solo, e non ho mai ricevuto ban (Che ci crediate o meno, mi è indifferente). Credo sia logico non utilizzare il damagehack dove ci sono altri player, di utilizzare le opzioni anti-ban, di utilizzare il farmbot con cautela (Personalmente non lo utilizzo), sapendo che gli altri player possono ugualmente riuscire a vedere il personaggio. Quindi, vorresti vedere un video di come si avvia il tutto? Se controlli, è già presente nella discussione ufficiale. Ho anche già scritto come PROVARE ad evitare l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile", nonostante anche il team di M2Bob avesse problemi con tale errore. Tutto ciò che serve sta già scritto all'interno della discussione, quindi ripeto, se non si sa come utilizzare un programma UTILIZZANDO LA TESTA, meglio evitare a priori. Lamentarsi di aver ricevuto un ban non porta a nulla, se non alla consapevolezza che si sta utilizzando un bot.
Non risponderò più a chi dice di essere stato bannato, o domande stupide del tipo "funziona su x server", sapendo che non funziona nei server privati ed è già scritto, anche nel titolo, ma purtroppo la gente non legge o non sa leggere, quindi chi vuole utilizzare il programma ben venga, altrimenti potete anche uscire dalla discussione e cercare qualche altro programma. Grazie per la lettura.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

logo.png
Pubblico anche la versione con GUI (Interfaccia grafica)!

Il bot contiene:

Codice:
- english, romanian, turkey, deutch and polish language
- map with entities (ores, npc, mobs, boss, metins), which can be used for moving (even on another map, like from m1 to spider v1),
- farmbot, where you can choose to search metins, ores, bosses, or even individual mobs,
- skillbot, is using skills (da), upgrade stats and skills automaticly (you can choose the order), is working with mounts, and you can select player which bot should follow and buff,
- fishbot, where you can select how many repetitions bot will do,
- inventory manager
- pickupbot
- e altre molte funzioni...

Come utilizzarlo:

- Scaricare il seguente archivio:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***


- Installare python.exe, assicurarsi di selezionare ""ADD PYTHON TO ENVIRONMENT VARIABLES" durante l'installazione!

- Installare OpenBot.exe

- Aprire Metin2 ma non loggare. Andare nella cartella "OpenBot" dell'archivio scaricato, aprire l'injector, selezionare il processo metin2client.exe (Select), aggiungere la dll (Add dll) exLib.dll e premere inject.

- In WebOpenBot, cliccare su Login, senza inserire credenziali.

- L'account resterà salvato su Dashboard, adesso potete collegarvi su Metin2.

(In Dashboard, dovete cliccare sul nome del vostro personaggio per visualizzare il bot. Nell'ipotesi in cui non viene visualizzato, cliccare su View -> Reload)

1.png


Cliccando sul nome del personaggio salvato, visualizzerete OpenBot.

2.png


3.png


4.png


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Source Code


Front: https://github.com/Sheidaas/exploit-frontend
websocket-server: https://github.com/Sheidaas/metin_local_websocket_server
python-files: https://github.com/Sheidaas/OpenBot

Quando "ignetto" il file .dll si chiude metin perché?
 


OpenBot è funzionante, il programma è stato aggiornato dopo l'aggiornamento del 31/03/2022.

Gli offset di WebOpenBot sono aggiornati, il programma dovrebbe funzionare.



ATTENZIONE, LEGGERE!

è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.


Il programma è comunque funzionante.


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Per chi ha problemi con l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile" clicchi qui ---> https://www.inforge.net/forum/threa...searchbot-spambot-farmbot.604428/post-5190653


eXLib



Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection



OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
Fishbot
SearchBot
Farmbot
Radar
Skillbot
Spambot
Wallhack
Speedbost
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell


b1fa500eeaadabc1be91cc7b89782647.jpg


3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png


1.png


2.png


Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download ultima versione 2.1.5:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***





Changelog:
Codice:
Update v1.0 - Release


Update v1.1:

[*]Updated to use the latest version of eXLib.
[*]New functions added
[*]Added SpeedBoost (can be found under settings, general tab).
[*]Changed installation method (now you are not required to add files to the game folder).
[*]Now teleports reloads the environment after each teleport.
[*]Minor bug fixes.

v2.0:

[LIST]
[*]Add farmbot (Use this to farm metins or to mine ore)
[*]Add Skillbot (Using active skills like aura or enchanted blade, is mounting and dismounting horse if needed)
[*]Add Radar (List of interesting instances around with posibility to warp to them)
[*]Add AntiExp (Automaticly donate exp do guild)
[*]Add ChannelSwitcher (Instantly connecting to chosen channel)
[*]Fix a lot of bugs, crashes are very rare now

v2.1:

- small Waithack improvements for Cloud Exploit    -
 Added more damage
 - The bot will now try to drink a blue Potion if you have less MP than necessary to cast Poison Cloud.       This will help on "MP-Draining" Monsters. Like Red Forest, if you dont want to use Auto Potion Bot. This will use significantly less blue
potions compared to "Auto Potion Bot"

-Fishbot Bugfix

NUOVA FUNZIONE: you can now use the premium features of the In-Game Autohunt for free! (Item Shop feature for 7 or 30 days)
- including automated Spell Casting (you can use this to get "Buff Bot" functionality)
- including automated Potions (you can use this for Other Potions, like Green or violet potions eventually)
 - Known Issue:  Revive does not seem to work. Either I dont know how "Auto Revive" works, but i were not able to revive automatically.

- fixed some other smaller bugs
 - rebuilt some code (No visual Changes)

FarmBot, KeyBot, ActionBot, and other Modules are now Fixed.

v2.1.5:
spambot fixed
mostly bug fixes
Code changed
eventually less red bans
No New Features or improved Features

New update:
- Support for latest metin2 version
- Readded 3 new functions: (SetRecvAddGrndItemCallback, SetRecvChangeOwnershipGrndItemCallback and SetRecvDelGrndItemCallback) for more control over items in the ground.

Per chi si lamenta di essere stato bannato: Di per se non esiste un ANTI-BAN al 100% (Così come quando si utilizzava M2Bob, la quale diceva esattamente la stessa cosa, ma era ugualmente undetected). Ci sono solo dei consigli che possono tornare utili (Debbo scrivere io di non utilizzare x hack, davanti agli altri player perchè si può essere segnalati? Non ci penso nemmeno), nulla di nuovo. Chi utilizza hacks/cheats/bots, è consapevole del fatto che può essere escluso dal gioco, ricevere un ban in poche parole.
Il programma non è rilevato da CheatBlocker, ecco perchè è undetected. Se fosse in un qualche modo rilevato dal server, me ne sarei già accorto da un pezzo essendo che utilizzo personalmente il bot da mesi nell'account principale e non solo, e non ho mai ricevuto ban (Che ci crediate o meno, mi è indifferente). Credo sia logico non utilizzare il damagehack dove ci sono altri player, di utilizzare le opzioni anti-ban, di utilizzare il farmbot con cautela (Personalmente non lo utilizzo), sapendo che gli altri player possono ugualmente riuscire a vedere il personaggio. Quindi, vorresti vedere un video di come si avvia il tutto? Se controlli, è già presente nella discussione ufficiale. Ho anche già scritto come PROVARE ad evitare l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile", nonostante anche il team di M2Bob avesse problemi con tale errore. Tutto ciò che serve sta già scritto all'interno della discussione, quindi ripeto, se non si sa come utilizzare un programma UTILIZZANDO LA TESTA, meglio evitare a priori. Lamentarsi di aver ricevuto un ban non porta a nulla, se non alla consapevolezza che si sta utilizzando un bot.
Non risponderò più a chi dice di essere stato bannato, o domande stupide del tipo "funziona su x server", sapendo che non funziona nei server privati ed è già scritto, anche nel titolo, ma purtroppo la gente non legge o non sa leggere, quindi chi vuole utilizzare il programma ben venga, altrimenti potete anche uscire dalla discussione e cercare qualche altro programma. Grazie per la lettura.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

logo.png
Pubblico anche la versione con GUI (Interfaccia grafica)!

Il bot contiene:

Codice:
- english, romanian, turkey, deutch and polish language
- map with entities (ores, npc, mobs, boss, metins), which can be used for moving (even on another map, like from m1 to spider v1),
- farmbot, where you can choose to search metins, ores, bosses, or even individual mobs,
- skillbot, is using skills (da), upgrade stats and skills automaticly (you can choose the order), is working with mounts, and you can select player which bot should follow and buff,
- fishbot, where you can select how many repetitions bot will do,
- inventory manager
- pickupbot
- e altre molte funzioni...

Come utilizzarlo:

- Scaricare il seguente archivio:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***


- Installare python.exe, assicurarsi di selezionare ""ADD PYTHON TO ENVIRONMENT VARIABLES" durante l'installazione!

- Installare OpenBot.exe

- Aprire Metin2 ma non loggare. Andare nella cartella "OpenBot" dell'archivio scaricato, aprire l'injector, selezionare il processo metin2client.exe (Select), aggiungere la dll (Add dll) exLib.dll e premere inject.

- In WebOpenBot, cliccare su Login, senza inserire credenziali.

- L'account resterà salvato su Dashboard, adesso potete collegarvi su Metin2.

(In Dashboard, dovete cliccare sul nome del vostro personaggio per visualizzare il bot. Nell'ipotesi in cui non viene visualizzato, cliccare su View -> Reload)

1.png


Cliccando sul nome del personaggio salvato, visualizzerete OpenBot.

2.png


3.png


4.png


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Source Code


Front: https://github.com/Sheidaas/exploit-frontend
websocket-server: https://github.com/Sheidaas/metin_local_websocket_server
python-files: https://github.com/Sheidaas/OpenBot

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eXLib
Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection


OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
SearchBot
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell

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3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png




Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Copia la cartella OpenBot nel client di metin2 ma non eliminare quella precedente.
  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Grazie della condivisione ;)
 
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eXLib
Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection


OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
Fishbot
SearchBot
Farmbot
Radar
Skillbot
Spambot
Wallhack
Speedbost
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell

b1fa500eeaadabc1be91cc7b89782647.jpg


3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png


1.png


2.png


Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download ultima versione:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***




Changelog:
Codice:
Update v1.0 - Release


Update v1.1:

[*]Updated to use the latest version of eXLib.
[*]New functions added
[*]Added SpeedBoost (can be found under settings, general tab).
[*]Changed installation method (now you are not required to add files to the game folder).
[*]Now teleports reloads the environment after each teleport.
[*]Minor bug fixes.

nice release, thanks!
 
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Reazioni: xiko17
Il bot funziona ed è molto buono.
Solo una cosa che non capisco se è un problema solo mio.
Quando cammino lo schermo lampeggia e il personaggio fa dei salti (come se facesse tanti piccoli teleport in avanti).
È abbastanza fastidiosa come cosa, è una qualche funzione che si può disattivare? Succede solo a me?
disattiva la pozione viola
1° opzione, vai sulle auto pozze, disattiva il mov.speed hack
 
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Reazioni: Shini°
Ciao Funziona grande! Tuttavia skillbot con lama incantata non funziona bene perchè continua ad attivarla e disattivarla in continuazione e finisci subito tutto il mana e le pozze senza tenerla attiva. c'è un modo per fixarelo skillbot e farla attivare ogni tot secondi?
 
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Reazioni: darkbuff199
Piccola domanda, come funziona lo skillbot? quando lo attivo lama incantata mi si attiva ad intermittenza attivandola e disattivandola all'infinito
 
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Reazioni: Konsov
Ultima modifica:
A te lagga il waithack o il pick up (come se se ne andasse la connessione per un momento)? A me certe volte fa piccoli refresh e teleport continui, anche se il PG è fermo e la funzione delle pozze viola è disattivata. Inoltre crasha e si sconnette dai server molto spesso, ho notato che lo fa ad esempio al covo1 nelle stanze più strette e affollate. Ho già provato a rallentare il bot in termini di MILLISECONDI , quando lo faccio la situa migliora , ma persiste. La mia connessione è stabile ho fatto il test, posseggo la 1 giga .
Ho pensato sia una questione di server.
Ad esempio se si gioca in server Europei(come nel mio caso), ad esempio Azrael dove la latenza potrebbe essere più alta rispetto al server Italia. Faccio altri test e vi faccio sapere.
Io gioco su Italia. Non so se sia il waithack o il pick up, comunque anche a me dà continui refresh e teleport, in covo poi non riesco ad expare perchè mi si bugga in continuazione il pg nel terreno.
Ho provato a cambiare quasi tutti i parametri del bot, ma continua a crashare il gioco... proprio mi si chiude tutto il gioco, non è che slogghi e basta.
Qualche volta mi è perfino crashato il gioco col pg fermo e bot disattivato.
Cercando su internet mi pare di capire che la versione 1.0 del bot crashi di meno... l'ho scaricata e la sto testando. L'unica pecca è che con questa versione mancano molte funzionalità e non si riesce a expare bene.
@danilobos Per rallentare il bot intendi diminuire il numero in millisecondi nella pagina del waithack? Tipo portarlo da 1000 a 300? O il contrario?
 
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Reazioni: Emon Owen
il bot funziona peggio di prima

qualcosa è stato corretto da gameforge perché il danno sul bersaglio non funziona più e waithack è ora molto goffo e viene disconnesso molto più spesso indipendentemente dalle impostazioni
 
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Reazioni: Emon Owen
il bot funziona peggio di prima

qualcosa è stato corretto da gameforge perché il danno sul bersaglio non funziona più e waithack è ora molto goffo e viene disconnesso molto più spesso indipendentemente dalle impostazioni
Dipende dalla mappa in cui lo usi, in atla e atla 2 è praticamente impossibile usare il bot perchè il gioco crasha in continuazione, non funziona il waithack e il personaggio si bugga. Ho notato poi che in certi punti di valle, carta e covo1 funziona male il waithack, in quanto funziona solo con la spada e non con le frecce
 
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Dipende dalla mappa in cui lo usi, in atla e atla 2 è praticamente impossibile usare il bot perchè il gioco crasha in continuazione, non funziona il waithack e il personaggio si bugga. Ho notato poi che in certi punti di valle, carta e covo1 funziona male il waithack, in quanto funziona solo con la spada e non con le frecce
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eXLib
Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection


OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
Fishbot
SearchBot
Farmbot
Radar
Skillbot
Spambot
Wallhack
Speedbost
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell

b1fa500eeaadabc1be91cc7b89782647.jpg


3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png


1.png


2.png


Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download ultima versione:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***




Changelog:
Codice:
Update v1.0 - Release


Update v1.1:

[*]Updated to use the latest version of eXLib.
[*]New functions added
[*]Added SpeedBoost (can be found under settings, general tab).
[*]Changed installation method (now you are not required to add files to the game folder).
[*]Now teleports reloads the environment after each teleport.
[*]Minor bug fixes.

solo a me crasha quando uso il teleport?

Grazie, molto completo come cheat!
HOW TO USE UPGRADE ? BLESS OR DT ? pls....
Messaggio unito automaticamente:

Mulțumesc, foarte complet ca un trișor!
How to use upgrade ? Bless ,or dt item upgrade from inventory manager pls....
 
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