Release [C++]DifferentWater 2.0

Toki.San

Utente Gold
25 Febbraio 2010
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eng.png

There is already a similar system on metin2dev, (here) but it was a bit inconvenient, since you had to change every setting.txt. This new version is no longer needed.

-If the map has no WaterType then set the normal water texture.
-If the map has the WaterType then look for the folder called "water_x" where x means the type entered in the watertype.
-It is possible to use watertype 0. Negative values are not allowed.
-255 water textures(not frame) can be inserted.


ita.png

Esiste già un sistema simile su metin2dev, (qui) ma è un po' scomodo, dato che dovevi cambiare ogni setting.txt. In questa nuova versione non è più necessario.

-Se la mappa non ha WaterType, imposta la normale texture dell'acqua.
-Se la mappa ha il WaterType, cerca la cartella chiamata "water_x" dove x indica il tyoe inserito nel WaterType.
-È possibile utilizzare il WaterType 0. Non sono ammessi valori negativi.
-255 texture d'acqua(non frame) possono essere inserite.




 
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