Unmantained [RELEASE][GF] eXLiB - The Python Advanced Module + OpenBot (LevelBot, Teleport , WaitDmg, AutoPickup, FishBot, Wallhack, SearchBot, Spambot, Farmbot.)

Una guida contrassegnata come Unmantained contiene informazioni su un argomento obsoleto, non più utile o files non aggiornati da parte del creatore.
Stato
Discussione chiusa ad ulteriori risposte.
Non è il metodo di come injecti la dll che è detected, perlomeno non in questo caso.
Comunque è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.
capito, infatti questo volevo dire, non è tanto il cheat oppure il injector il problema ma il server che detecta in automatico alcune cose (infatti ora secondo me non ha molto senso di indentificare un cheat come detected o non, ormai questo non si applica piu) , almeno così capisco io dalla mia esperienza fino ad ora e da quello che gli altri dicono. Poi sono sicuro che tu hai informazioni migliori e capisci meglio

Edit: Una cosa da chiedere, sarebbe possibile fare un autologin usando il logincode? così come funzionava m2bob. Perché se si logga usando il logincode sei sicuro che puoi entrare anche se hai redban, almeno fino alla prossima manutenzione. è un sistema molto complesso da impostare? lo avremmo mai in futuro?
 
ATTENZIONE, LEGGERE!

è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.
Al momento lascio l'etichetta della discussione come "semi-detected", essendo che il programma funziona perfettamente, il problema è vedere come viene rilevato dal server.


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Aggiornato, hack nuovamente funzionante. Dovete effettuare nuovamente il download.


Per chi ha problemi con l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile" clicchi qui ---> https://www.inforge.net/forum/threa...searchbot-spambot-farmbot.604428/post-5190653



eXLib
Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection


OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
Fishbot
SearchBot
Farmbot
Radar
Skillbot
Spambot
Wallhack
Speedbost
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell

b1fa500eeaadabc1be91cc7b89782647.jpg


3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png


1.png


2.png


Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download ultima versione 2.1:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***





Changelog:
Codice:
Update v1.0 - Release


Update v1.1:

[*]Updated to use the latest version of eXLib.
[*]New functions added
[*]Added SpeedBoost (can be found under settings, general tab).
[*]Changed installation method (now you are not required to add files to the game folder).
[*]Now teleports reloads the environment after each teleport.
[*]Minor bug fixes.

v2.0:

[LIST]
[*]Add farmbot (Use this to farm metins or to mine ore)
[*]Add Skillbot (Using active skills like aura or enchanted blade, is mounting and dismounting horse if needed)
[*]Add Radar (List of interesting instances around with posibility to warp to them)
[*]Add AntiExp (Automaticly donate exp do guild)
[*]Add ChannelSwitcher (Instantly connecting to chosen channel)
[*]Fix a lot of bugs, crashes are very rare now

v2.1:

- small Waithack improvements for Cloud Exploit    -
 Added more damage
 - Le bot essaiera désormais de boire une potion bleue si vous avez moins de PM que nécessaire pour lancer Poison Cloud. Cela aidera sur les monstres "MP-Draining". Comme Red Forest, si vous ne voulez pas utiliser Auto Potion Bot. Cela utilisera beaucoup moins de bleu
potions par rapport à "Auto Potion Bot"

-Fishbot Bugfix

NOUVELLE FONCTIONNALITÉ : vous pouvez désormais utiliser gratuitement les fonctionnalités premium de la chasse automatique en jeu ! (Fonctionnalité de la boutique d'articles pendant 7 ou 30 jours)
- y compris Spell Casting automatisé (vous pouvez l'utiliser pour obtenir la fonctionnalité "Buff Bot")
- y compris les potions automatisées (vous pouvez l'utiliser pour d'autres potions, comme les potions vertes ou violettes éventuellement)
 - Problème connu : Revive ne semble pas fonctionner. Soit je ne sais pas comment fonctionne "Auto Revive", mais je n'ai pas pu relancer automatiquement.

- correction d'autres petits bugs
 - reconstruire du code (pas de changements visuels)

FarmBot, KeyBot, ActionBot et d'autres modules sont désormais corrigés.


Pour ceux qui se plaignent d'être bannis : Il n'y a pas de 100% ANTI-BAN en soi (Comme lors de l'utilisation de M2Bob, qui disait exactement la même chose, mais n'était toujours pas détecté). Il n'y a que quelques astuces qui peuvent être utiles (je dois écrire pour ne pas utiliser x hack, devant les autres joueurs car vous pouvez être signalé ? Je n'y pense même pas), rien de nouveau. Ceux qui utilisent des hacks/cheats/bots, conscients du fait qu'ils peuvent être exclus du jeu , obtiennent un ban en un mot.
Le programme n'est pas détecté par CheatBlocker , c'est pourquoi il n'est pas détecté. S'il avait été détecté d'une manière ou d'une autre par le serveur, je l'aurais remarqué depuis un certain temps car j'utilise personnellement le bot depuis des mois dans le compte principal et au-delà, et je n'ai jamais reçu d'interdiction (croyez-le ou non, je m'en fiche ). Je pense qu'il est logique de ne pas utiliser le Damagehack là où il y a d'autres joueurs, d' utiliser les options anti-ban , d' utiliser le farmbot avec prudence (je ne l'utilise personnellement pas), sachant que les autres joueurs peuvent quand même pouvoir voir le personnage. Alors, aimeriez-vous voir une vidéo de la façon dont tout commence ? Si vous cochez, c'est déjà dans la discussion officielle.J'ai également déjà écrit comment ESSAYER pour éviter l'erreur "Le jeu est temporairement indisponible" , bien que l'équipe M2Bob ait également eu des problèmes avec cette erreur. Tout ce dont vous avez besoin est déjà écrit dans la discussion, donc je le répète, si vous ne savez pas utiliser un programme EN UTILISANT VOTRE TETE, il vaut mieux éviter les a priori. Se plaindre d'avoir reçu un ban ne mène à rien , sauf à savoir que vous utilisez un bot.
Je ne répondrai plus à ceux qui disent avoir été bannis, ou aux questions stupides comme "ça marche sur le serveur x", sachant que ça ne marche pas sur les serveurs privés et c'est déjà écrit, même dans le titre, mais malheureusement les gens ne le font pas lire ou ne pas lire, donc quiconque souhaite utiliser le programme est le bienvenu, sinon vous pouvez également quitter la discussion et rechercher un autre programme. Merci d'avoir lu.
mci
Messaggio unito automaticamente:

ATTENZIONE, LEGGERE!

è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.
Al momento lascio l'etichetta della discussione come "semi-detected", essendo che il programma funziona perfettamente, il problema è vedere come viene rilevato dal server.


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Aggiornato, hack nuovamente funzionante. Dovete effettuare nuovamente il download.


Per chi ha problemi con l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile" clicchi qui ---> https://www.inforge.net/forum/threa...searchbot-spambot-farmbot.604428/post-5190653



eXLib
Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection


OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
Fishbot
SearchBot
Farmbot
Radar
Skillbot
Spambot
Wallhack
Speedbost
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell

b1fa500eeaadabc1be91cc7b89782647.jpg


3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png


1.png


2.png


Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download ultima versione 2.1:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***





Changelog:
Codice:
Update v1.0 - Release


Mise à jour v1.1 :

[*] Mise à jour pour utiliser la dernière version d'eXLib.
[*] Nouvelles fonctions ajoutées
[*] Ajout de SpeedBoost (se trouve dans les paramètres, onglet général).
[*] Modification de la méthode d'installation (vous n'êtes désormais plus obligé d'ajouter des fichiers au dossier du jeu).
[*] Désormais, les téléportations rechargent l'environnement après chaque téléportation.
[*] Corrections de bugs mineurs.

v2.0 :

[LISTE]
[*] Ajouter farmbot (Utilisez ceci pour cultiver des metins ou pour extraire du minerai)
[*] Ajouter Skillbot (En utilisant des compétences actives comme l'aura ou la lame enchantée, monte et descend du cheval si nécessaire)
[*] Ajouter un radar (Liste des instances intéressantes avec possibilité de se déformer vers elles)
[*] Ajouter AntiExp (Donner automatiquement exp do guild)
[*] Ajouter ChannelSwitcher (connexion instantanée au canal choisi)
[*] Corrige beaucoup de bugs, les plantages sont très rares maintenant

v2.1 :

- petites améliorations Waithack pour Cloud Exploit -
 Ajout de plus de dégâts
 - Le bot essaiera désormais de boire une potion bleue si vous avez moins de PM que nécessaire pour lancer Poison Cloud. Cela aidera sur les monstres "MP-Draining". Comme Red Forest, si vous ne voulez pas utiliser Auto Potion Bot. Cela utilisera beaucoup moins de bleu
potions par rapport à "Auto Potion Bot"

-Fishbot Bugfix

NOUVELLE FONCTIONNALITÉ : vous pouvez désormais utiliser gratuitement les fonctionnalités premium de la chasse automatique en jeu ! (Fonctionnalité de la boutique d'articles pendant 7 ou 30 jours)
- y compris Spell Casting automatisé (vous pouvez l'utiliser pour obtenir la fonctionnalité "Buff Bot")
- y compris les potions automatisées (vous pouvez l'utiliser pour d'autres potions, comme les potions vertes ou violettes éventuellement)
 - Problème connu : Revive ne semble pas fonctionner. Soit je ne sais pas comment fonctionne "Auto Revive", mais je n'ai pas pu relancer automatiquement.

- correction d'autres petits bugs
 - reconstruire du code (pas de changements visuels)

FarmBot, KeyBot, ActionBot et d'autres modules sont désormais corrigés.


Pour ceux qui se plaignent d'être bannis : Il n'y a pas de 100% ANTI-BAN en soi (Comme lors de l'utilisation de M2Bob, qui disait exactement la même chose, mais n'était toujours pas détecté). Il n'y a que quelques astuces qui peuvent être utiles (je dois écrire pour ne pas utiliser x hack, devant les autres joueurs car vous pouvez être signalé ? Je n'y pense même pas), rien de nouveau. Ceux qui utilisent des hacks/cheats/bots, conscients du fait qu'ils peuvent être exclus du jeu , obtiennent un ban en un mot.
Le programme n'est pas détecté par CheatBlocker , c'est pourquoi il n'est pas détecté. S'il avait été détecté d'une manière ou d'une autre par le serveur, je l'aurais remarqué depuis un certain temps car j'utilise personnellement le bot depuis des mois dans le compte principal et au-delà, et je n'ai jamais reçu d'interdiction (croyez-le ou non, je m'en fiche ). Je pense qu'il est logique de ne pas utiliser le Damagehack là où il y a d'autres joueurs, d' utiliser les options anti-ban , d' utiliser le farmbot avec prudence (je ne l'utilise personnellement pas), sachant que les autres joueurs peuvent quand même pouvoir voir le personnage. Alors, aimeriez-vous voir une vidéo de la façon dont tout commence ? Si vous cochez, c'est déjà dans la discussion officielle.J'ai également déjà écrit comment ESSAYER pour éviter l'erreur "Le jeu est temporairement indisponible" , bien que l'équipe M2Bob ait également eu des problèmes avec cette erreur. Tout ce dont vous avez besoin est déjà écrit dans la discussion, donc je le répète, si vous ne savez pas utiliser un programme EN UTILISANT VOTRE TETE, il vaut mieux éviter les a priori. Se plaindre d'avoir reçu un ban ne mène à rien , sauf à savoir que vous utilisez un bot.
Je ne répondrai plus à ceux qui disent avoir été bannis, ou aux questions stupides comme "ça marche sur le serveur x", sachant que ça ne marche pas sur les serveurs privés et c'est déjà écrit, même dans le titre, mais malheureusement les gens ne le font pas lire ou ne pas lire, donc quiconque souhaite utiliser le programme est le bienvenu, sinon vous pouvez également quitter la discussion et rechercher un autre programme. Merci d'avoir lu.
mbien pour le fichier
 
Ultima modifica:
si ma dove si scarica
Messaggio unito automaticamente:

qualcuno che mi aiuta nel settaggio per raccogliere oggetti?
Messaggio unito automaticamente:

perche dopo l aggiornamento di metin si chiude quando inserisco il file?
 
Ultima modifica:
A distanza di almeno 9 ore dal nuovo aggiornamento del server italia, il waithack non va piu. Disinstalllato e reinstallato sia l hack che metin2 ma niente, va tutto tranne quello @Slat3
 
scusatemi è possibile bottare senza ricevere la barra rossa?perchè la ricevo ogni due giorni.riesco a ricreare gli account ma ovviamente quelli con la barra rossa non vanno piu'.ho anche notato che forse succede se botti con due client aperti.
 
scusatemi è possibile bottare senza ricevere la barra rossa?perchè la ricevo ogni due giorni.riesco a ricreare gli account ma ovviamente quelli con la barra rossa non vanno piu'.ho anche notato che forse succede se botti con due client aperti.
ATTENZIONE, LEGGERE!

è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.


Il programma è comunque funzionante.
 
tanta gente qui dice ottimo bot etc, significa che sta riuscendo a bottare anche per piu' di un giorno.chi mi puà dare una mano per favore?
 
Ultima modifica:
Messaggio unito automaticamente:

mi puoi dare il tuo discord?
 
Ciao a tutti, non capisco cosa sbaglio, ma non mi parte il WaitHack... Sarà qualcosa che sbaglio o è una mancanza del programma?
 
ATTENZIONE, LEGGERE!

è stato constatato, o perlomeno si suppone che i ban (O l'errore con tanto di barra rossa "Il gioco non è momentaneamente disponibile") siano automatizzati dal server.
Si sta cercando di capire come vengano effettuati tali controlli, sicuramente non in locale ma dal server. Vi tengo aggiornati.


Il programma è comunque funzionante.


---------------------------------------------------------------------------------


Per chi ha problemi con l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile" clicchi qui ---> https://www.inforge.net/forum/threa...searchbot-spambot-farmbot.604428/post-5190653


eXLib



Rilascio un modulo Python avanzato con molte funzionalità per tutti gli sviluppatori Python.

Con questo modulo gli sviluppatori potranno creare quanto segue solo utilizzando python:

Codice:
Inject python scripts
WaitHack
Access the entity list
- Create a route using path-finding -
Create fast fishing-bot
Wallhack
Pickup range filter
Use older functions like GetPixelPosition
And much more!

Come utilizzarlo:

  • Modificare il file script.py
  • Utilizzare un qualsiasi injector (Io utilizzo Extreme Injector)
  • Essere nella lista dei server o nella scelta del personaggio
  • Injectare eXLib.dll
API
- Get(<string> filePath) returns <bytearray>
Similar to old app.Get, allows to extract any file encrypted.

- IsPositionBlocked(<int>x,<int>y) returns <boolean>
Allows to check if a map position is walkable(mobs don't count), true if is walkable or false if is not walkable.
Note: For better pathfinding, unblocked points that are close(1 unit) to a blocked point, are considered blocked too.
There is a bug with objects, since i can't figure out how to load the objects.

- FindPath(<int>x_start,<int>y_start,<int>x_end,<int >y_end) returns <tuple>(x,y)
Finds a path between 2 points.
The path will not contain the current point.
It's possible to edit the maps, by changing the files in Resources/Maps, 0 represents a blocked location and the 1 represents a walkable position. The module will generate a new map if the same does not exist.

- SendPacket(<int>size,<bytearray>buffer) return None
Sends a packet to the server bypassing any encryption set.

- SendAttackPacket(<int>vid,<byte>type)
Sends an attack packet to the server, the type is usually 0.

- SendStatePacket(<float>x,<float>y,<float>rotation_ angle,<byte>eFunc, <byte>uArgs)
Sends a packet containing the current state of the main player, can be used to change position,rotation and attack state on server side only.
The value eFunc can take the fallowing values: CHAR_STATE_ATTACK,CHAR_STATE_STOP,CHAR_STATE_WALK
If eFunc == CHAR_STATE_ATTACK then the uArgs value can take one of the following values:
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_HORSE_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK1
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK2
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK3
- CHAR_STATE_ARG_COMBO_ATTACK4
otherwise the value can be NULL or CHAR_STATE_ARG_NONE
All this constants are defined in the module.

- <dict>InstancesList
Is a dictionary containing all vids currently in sight as keys and values

- IsDead(<int>vid) returns 1 or 0
Returns 1 if the instance with the vid provided is dead or doesn't exist and returns 0 otherwise

- SendStartFishing(<word>direction)
Sends a packet to the server to start fishing, the direction parameter is a word only understandable by the server(will be converted in the future).

- SendStopFishing(<byte>type,<float>timeLeft)
Sends a packet to the server to stop fishing, the type can be any of the following parameters:
- SUCCESS_FISHING -> The mini game was solve successfully.
- UNSUCCESS_FISHING -> The mini game was not solve.
The timeLeft represents the time left to fish.

- SendAddFlyTarget(<int>vid,<float>x,<float>y)
Sends a packet to send an arrow at an enemy.

- SendShoot(<byte>uSkill)
Sends an attack packet to the current selected enemy (should be used after SendAddFlyTarget).
uSkill can be:
- COMBO_SKILL_ARCH -> Normal attack.

- BlockFishingPackets()
Blocks client from sending fishing packets (this module will still be able to send)

- UnblockFishingPackets()
Unblocks client from sending fishing packets.

- DisableCollisions()
Disable client colisions with objects and the terrain (Wallhack).

- EnableCollisions()
Enable client colisions.

- RegisterNewShopCallback(<callable_function>callbac k)
Sets a callback function, that will be called whenever a new private shop is created arround.
That callback will be called with the shop vid as the first argument.

- <string>PATH
Path of the location where the library was injected

- GetCloseItemGround(<int>x,<int>y) returns a tupple (<int>vid,<int>x,<int>y)
Returns the closest pickable item in the ground relative to the position given.
The items will be fitler acording to the pickup filter (see below).
Also, it will ignore items owned by other player.

- SendPickupItem(<int>itemVID)
Sends a packet to pickup an item from the ground

### Pickup Filter
A filter o be applied when calling GetCloseItemGround, by default the filter is set to pick items not present in filter.

- ItemGrndDelFilter(<int> index)
Delets an item id from the filter.

- ItemGrndAddFilter(<int> index)
Adds an item id to the filter.

- ItemGrndOnFilter()
Changes the filter mode, to only return items in the filter.

- ItemGrndNotOnFilter()
Changes the filter mode, to ignore all items present in the filter.

- ItemGrndFilterClear()
Deletes every item in the filter.


### Simulation of old functions
These simulates the functions that were removed from the modules by Gameforge.
This functions can also be accessed from their older modules.

- GetPixelPosition(<int>vid) returns a tupple (x,y,z)
Returns the position of the player by vid

- MoveToDestPosition(<float> x,<float> y)
Moves to a destination.[/CODE]


Tutte le funzioni sono disponibili nel modulo eXLib, per utilizzarle basta importare eXLib.
Per eseguire il proprio script, basta semplicemente modificare script.py.
Questo script verrà eseguito dopo che la dll è stata injectata.
All'interno della cartella c'è uno script di esempio.

Download
:
*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***

Scansione: https://www.virustotal.com/gui/file...a97c112eaac09e1aa6efadbfba97c3c179b/detection



OpenBot - LevelBot OPEN SOURCE​

Funzioni:

Codice:
PathFinding (Even across maps)
WaitDmg (Including bow)
Fishbot
SearchBot
Farmbot
Radar
Skillbot
Spambot
Wallhack
Speedbost
LevelBot (with change location)
FishBot
Auto-pot and auto-restart
Shop-creator
Inventory Manager
Teleport
Auto buy/sell


b1fa500eeaadabc1be91cc7b89782647.jpg


3hK4g17

ttt.png

TeleportHack funzionante anche sulle lunghe distanze! (Utilizzare Shift)

Fishbot

ttt.png


WaitDmg Range

ttt.png


1.png


2.png


Link GitHub: https://github.com/MetinOpenBot/OpenBot

Come utilizzarlo:

  • Avvia il client ma non loggare.
  • Usa qualsiasi injector (è già presente extreme injector) e injecta eXLib.dll su metin2client.exe
  • Loggare

Video tutorial:



Crediti: martinx1 per questo bel lavoro. Ho deciso di pubblicarlo qui perchè può aiutare molti sviluppatori in python.

Download ultima versione 2.1.5:

*** Testo nascosto: non può essere aggiunto alla citazione ***





Changelog:
Codice:
Update v1.0 - Release


Update v1.1:

[*]Updated to use the latest version of eXLib.
[*]New functions added
[*]Added SpeedBoost (can be found under settings, general tab).
[*]Changed installation method (now you are not required to add files to the game folder).
[*]Now teleports reloads the environment after each teleport.
[*]Minor bug fixes.

v2.0:

[LIST]
[*]Add farmbot (Use this to farm metins or to mine ore)
[*]Add Skillbot (Using active skills like aura or enchanted blade, is mounting and dismounting horse if needed)
[*]Add Radar (List of interesting instances around with posibility to warp to them)
[*]Add AntiExp (Automaticly donate exp do guild)
[*]Add ChannelSwitcher (Instantly connecting to chosen channel)
[*]Fix a lot of bugs, crashes are very rare now

v2.1:

- small Waithack improvements for Cloud Exploit    -
 Added more damage
 - The bot will now try to drink a blue Potion if you have less MP than necessary to cast Poison Cloud.       This will help on "MP-Draining" Monsters. Like Red Forest, if you dont want to use Auto Potion Bot. This will use significantly less blue
potions compared to "Auto Potion Bot"

-Fishbot Bugfix

NUOVA FUNZIONE: you can now use the premium features of the In-Game Autohunt for free! (Item Shop feature for 7 or 30 days)
- including automated Spell Casting (you can use this to get "Buff Bot" functionality)
- including automated Potions (you can use this for Other Potions, like Green or violet potions eventually)
 - Known Issue:  Revive does not seem to work. Either I dont know how "Auto Revive" works, but i were not able to revive automatically.

- fixed some other smaller bugs
 - rebuilt some code (No visual Changes)

FarmBot, KeyBot, ActionBot, and other Modules are now Fixed.

v2.1.5:
spambot fixed
mostly bug fixes
Code changed
eventually less red bans
No New Features or improved Features

New update:
- Support for latest metin2 version
- Readded 3 new functions: (SetRecvAddGrndItemCallback, SetRecvChangeOwnershipGrndItemCallback and SetRecvDelGrndItemCallback) for more control over items in the ground.

Per chi si lamenta di essere stato bannato: Di per se non esiste un ANTI-BAN al 100% (Così come quando si utilizzava M2Bob, la quale diceva esattamente la stessa cosa, ma era ugualmente undetected). Ci sono solo dei consigli che possono tornare utili (Debbo scrivere io di non utilizzare x hack, davanti agli altri player perchè si può essere segnalati? Non ci penso nemmeno), nulla di nuovo. Chi utilizza hacks/cheats/bots, è consapevole del fatto che può essere escluso dal gioco, ricevere un ban in poche parole.
Il programma non è rilevato da CheatBlocker, ecco perchè è undetected. Se fosse in un qualche modo rilevato dal server, me ne sarei già accorto da un pezzo essendo che utilizzo personalmente il bot da mesi nell'account principale e non solo, e non ho mai ricevuto ban (Che ci crediate o meno, mi è indifferente). Credo sia logico non utilizzare il damagehack dove ci sono altri player, di utilizzare le opzioni anti-ban, di utilizzare il farmbot con cautela (Personalmente non lo utilizzo), sapendo che gli altri player possono ugualmente riuscire a vedere il personaggio. Quindi, vorresti vedere un video di come si avvia il tutto? Se controlli, è già presente nella discussione ufficiale. Ho anche già scritto come PROVARE ad evitare l'errore "Il gioco non è momentaneamente disponibile", nonostante anche il team di M2Bob avesse problemi con tale errore. Tutto ciò che serve sta già scritto all'interno della discussione, quindi ripeto, se non si sa come utilizzare un programma UTILIZZANDO LA TESTA, meglio evitare a priori. Lamentarsi di aver ricevuto un ban non porta a nulla, se non alla consapevolezza che si sta utilizzando un bot.
Non risponderò più a chi dice di essere stato bannato, o domande stupide del tipo "funziona su x server", sapendo che non funziona nei server privati ed è già scritto, anche nel titolo, ma purtroppo la gente non legge o non sa leggere, quindi chi vuole utilizzare il programma ben venga, altrimenti potete anche uscire dalla discussione e cercare qualche altro programma. Grazie per la lettura.

CI STA
 
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qualcuno mi può contattare per favore su discord? Bulce11#7943
 
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